В рамках акції «Крила Добра» з 1 по 17 грудня 2020 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка було організовано пункт прийому речей, призначений для дітей з інтернатів, реабілітаційних центрів та тих дітей, які мають дуже складні захворюваннями. Студенти, викладачі та гості і пересічні громадяни прийняли участь у комплектуванні «благодійного конвою». Завдяки титанічним зусиллям громадського об’єднання «Під Крилом Добра» та активним його складом було зібрано: близько 18 тисяч гривень, засоби гігієни, канцелярія, дитячі іграшки. Учасники волонтерського руху «Крок назустріч», як завжди, не залишились осторонь і разом з представниками громадського об’єднання, відвідали з подарунками та розважальною програмою з 18 по 20 грудня 2020 року Сумський центр соціально – психологічної реабілітації дітей області, КЗ СОР Хоружівський центр соціально – психологічної реабілітації області, Сумський обласний спеціалізований будинок дитини, КНП СОР Обласну дитячу клінічну лікарню, гематологічне відділення. Діти та батьки дуже вдячні всім, хто подарував їм свято.
Дорогі друзі!
Прийміть найщиріші вітання зі світлим святом зимової казки – Днем святого Миколая!
Нехай прекрасні зимові свята принесуть
мир і злагоду.
Сердечно бажаємо Вам здоров’я, добра, радості та великої духовної благодаті! Щастя, родинного тепла, любові та здійснення мрій Вам і Вашим близьким!
Директорат НН ІПП
18.12.2020 року, не порушуючи щорічних традицій та оцінюючи ситуацію у країні загалом, порадившись з керівним складом волонтерського руху «Крок назустріч», активна група учасників, укомплектувавшись по всім протиепідемологічним нормам та з повною соціальною відповідальністю, завітали по домівкам дітей з особливими освітніми потребами. Молоді та завзяті «кроківці» доклавши зусиль у акторській майстерності привітали дітей, передали їм подаруночки та побажали, перш за все родинам здоров’я, терпіння, а головне – надії та домовились, що завітають обов’язково в найкоротший термін.
15 грудня 2020 року в НН ІПП в онлайн-режимі відбувся Круглий стіл на тему «Роль кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності у підготовці фахівців для соціальних служб, установ та організацій Сумської області».
Учасниками заходу – викладачами кафедри СРіМСКД і працівниками об’єднаних територіальних громад – обговорювався досвід роботи кафедри, яка вже понад 20 років успішно здійснює професійну підготовку кваліфікованих кадрів для соціальної сфери Сумщини та інших регіонів України. У цьому контексті завідувачкою кафедри, к.п.н., доц. ПОЛЯНИЧКО Анжелою Олександрівною було наголошено, що професійна підготовка соціальних працівників та фахівців з соціального забезпечення в педагогічному університеті детермінована соціальними, економічними і культурними умовами розвитку українського суспільства, що постійно змінюються й є значущими для системи вищої освіти, а також принципами, які відображають специфіку соціальної діяльності у суспільстві.
У межах співпраці СумДПУ імені А.С. Макаренка з Сумським обласним центром соціальних служб, протягом першої половини грудня 2020 року на базі кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності були проведені курси підвищення кваліфікації для працівників об’єднаних територіальних громад за програмою підготовки спеціалістів із соціального супроводу прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.
Слухачі курсів отримали можливість підвищити рівень своїх знань та вдосконалити навички для роботи з прийомними сім’ями та ДБСТ, поділитися власними напрацюваннями, отримати консультації і професійну підтримку викладачів кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності.
За результатами підсумкового контролю учасники програми підвищення кваліфікації отримають свідоцтва державного зразка.
11 грудня 2020 р. у форматі ZOOM-конференції відбувся методологічний семінар кафедри педагогіки на тему «ТРАНСФОРМАЦІЯ МІСІЇ УНІВЕРСИТЕТУ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ» (TRANSFORMATION OF THE UNIVERSITY MISSION IN THE CONTEXT OF GLOBAL CHALLENGES), присвячений 96-й річниці Сумського державного педагогічного Університету імені А.С. Макаренка та 90-й річниці кафедри педагогіки.
На семінарі відбулося обговорення широкого кола педагогічних проблем, що актуалізуються в умовах сучасних глобальних викликів; було презентовано створену у соціальній мережі Facebook групу суб᾿єктів-стейкхолдерів програми Освітні-педагогічні науки “Doctoral House in Education”. Предметом активної дискусії став презентований викладачами інноваційний досвід викладання педагогічних дисциплін в умовах дистанційного навчання. В межах семінару відбулась презентація матеріалів та результатів докторських досліджень аспірантів кафедри.
У семінарі взяла участь директор Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, кандидат педагогічних наук, професор Кондратюк Світлана Миколаївна.
Програму методологічного семінару, презентації доповідей та фотозвіт дивись на сайті https://jmm.sspu.edu.ua/index.php/12-ogoloshennya/419-vetodolog-chnij-sem-nar-kafedri-pedagog-ki
10 грудня 2020 року в НН ІПП відбулося онлайн-засідання Круглого столу з нагоди Дня прав людини (Human Rights Day), ініційований викладачами кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності к.п.н., доц. Гончаренко О.В. та к.п.н. ст.викл. Клочком О.О. Саме у цей день в 1948 році Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини – перший універсальний міжнародний акт з прав людини.
До участі у заході були запрошені: директорка КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) “Берегиня”» ГАЛІЧЕНКО Інна Федорівна; голова ГО «Ліга сучасних жінок», к.п.н, доцент ПОЛЯКОВА Ольга Михайлівна; голова секретаріату ГО «Сумська платформа реформ» КОРНІЄНКО Максим; студенти інституту педагогіки і психології.
Учасники Круглого столу обговорювали найрізноманітніші аспекти захисту прав людини, обмінювалися досвідом роботи у сфері дотримання прав і свобод громадянин, акцентували увагу на гострих соціальних проблемах, які потребують правового врегулювання.