17 квітня Навчально-науковий інститут педагогіки і психології взяв участь у Благодійній акції до Світлого дня Великодня! Студенти приносили пасхальні кошики, солодощі для ЗСУ. Підтримаємо наших військових! Разом до Перемоги!
15 квітня 2025 року на кафедрі дошкільної і початкової освіти відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Дошкільна і початкова освіта в євроінтеграційному та національному вимірах».
4 квітня 2025 року відбулася міжнародна онлайн-сесія "Міжнародна мобільність академічних працівників та студентів вищої освіти: національна, європейська, світова практика ". Захід об'єднав представників двох закладів-партнерів: Університет економіки і гуманітарних наук у Варшаві (Польща) та СумДПУ (Україна)
Підвищити рівень обізнаності про Європейський Союз, його структуру та роль у сучасному світі, європейські цінності та стандарти - така мета грантового проекту «Європейська інтеграція для громад у контексті вступу України до ЄС» (101175264 — EUAccession — ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH; https://euaccession.wordpress.com/, який виконує команда викладачів кафедр міжнародних комунікацій та політичного аналізу, міжнародних відносин та регіональних студій Волинського національного університету імені Лесі Українки (керівник – Сергій Федонюк).
8 квітня 2025 року представники Навчально-наукового інституту педагогіки і психології взяли активну участь в університетському заході «Руханка», присвяченому Всесвітньому дню здоров’я.
4 квітня 2025 року відбулася міжнародна онлайн-сесія "Міжнародна мобільність академічних працівників та студентів вищої освіти: національна, європейська, світова практика ".
"Головна надія нації полягає в належній освіті її молоді.
29 березня 2025 року Навчально-науковий інститут педагогіки і психології радо приймав гостей на Дні відкритих дверей!
- Вшанування пам'яті випускника ННІПП Андрія КРИВИЧА
- Профорієнтаційна онлайн-школа від СумДПУ для педагогічних працівників Сумщини
- СумДПУ – співорганізатор заходів міжнародної літньої школи ESPERIDTA: Варшава - Суми
- Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти: проблеми реалізації, відповідальність