12.04.2024 на базі Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка відбулася підсумкова конференція Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу наукових робіт із галузі «Гендерні дослідження» серед студентів закладів вищої освіти України, на якій були визначені переможці та призери конкурсу.
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи»
10 квітня 2024 року кафедрою дошкільної і початкової освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка проведено VІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи».
09 квітня 2024 року в ННІПП для випускників ОР Бакалавр була організована зустріч з фахівцем Приймальної комісії Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Аліною РУДЕНКО.
ННІПП щиро вітає з перемогою у Всеукраїнському студентському професійному творчому конкурсі наукових робіт зі спеціальності 013 «Початкова освіта» студентку першого року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта Тетяну Миколаївну Бечишину і її наукового керівника Ольгу Олександрівну Васько.
4 квітня 2024 року студентська команда ННІПП взяла участь у квесті до Всесвітнього дня здоров'я, який традиційно будемо відзначати 7 квітня.
02 квітня 2024 року проведено гостьову лекцію для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Студенти разом з викладачами долучилися до лекції на тему: «Сучасні техніки розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку» кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка Тетяни ПРИБОРИ.
В межах співпраці зі стейкхолдерами 28.03.2024 р. доцентом кафедри психології Щербак Тетяною Іванівною було проведено відкритий діалог з учителями Сумського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №15 СМР присвячений актуальній темі: «Культура академічної доброчесності: проблеми та виклики для здобувачів освіти».